Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
And when I did not find a solution to fix it, I will for sure not find a solution now (5 years nearly no modding DST).
But if you have a solution let me know. You can study the code of my mod and try yourself to bring them back. As noted in the changelogs even setting it to 0.1 made everything full of them after that game update. Maybe making an option for each single clockwork (eg. knight) will work better, don't remember if I tried this...
edit:
btw I got no notification of this new discussion, so making a comment on my mods may be better, so I get a notifiaction ^^