Instale o Steam
iniciar sessão
|
idioma
简体中文 (Chinês simplificado)
繁體中文 (Chinês tradicional)
日本語 (Japonês)
한국어 (Coreano)
ไทย (Tailandês)
Български (Búlgaro)
Čeština (Tcheco)
Dansk (Dinamarquês)
Deutsch (Alemão)
English (Inglês)
Español-España (Espanhol — Espanha)
Español-Latinoamérica (Espanhol — América Latina)
Ελληνικά (Grego)
Français (Francês)
Italiano (Italiano)
Bahasa Indonesia (Indonésio)
Magyar (Húngaro)
Nederlands (Holandês)
Norsk (Norueguês)
Polski (Polonês)
Português (Portugal)
Română (Romeno)
Русский (Russo)
Suomi (Finlandês)
Svenska (Sueco)
Türkçe (Turco)
Tiếng Việt (Vietnamita)
Українська (Ucraniano)
Relatar um problema com a tradução
However, I think being able to refill ammo for the price of nothing would be better :)
Seems legit
+Can remove sapper on friendly building.
+Can upgrade and repare friendly bulding (1 pyro ammo = 1 metal unit)
-50% melee fire rate
-10~20% damage
Kill with this weapon causes an explosion (A rocket that was left in there), damaging nearby enemies
+Plus 100 Ammo.
+If sentry was destroyed randomized minicrits.
+Charge boost deployes one rocket.
-25% damage rate.
-Vunerable to fire.
-Can remove Sappers from Buildings
-Can repair Buildings
- -25 damage penalty
- -10 slower firing speed