Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
However, I think being able to refill ammo for the price of nothing would be better :)
Seems legit
+Can remove sapper on friendly building.
+Can upgrade and repare friendly bulding (1 pyro ammo = 1 metal unit)
-50% melee fire rate
-10~20% damage
Kill with this weapon causes an explosion (A rocket that was left in there), damaging nearby enemies
+Plus 100 Ammo.
+If sentry was destroyed randomized minicrits.
+Charge boost deployes one rocket.
-25% damage rate.
-Vunerable to fire.
-Can remove Sappers from Buildings
-Can repair Buildings
- -25 damage penalty
- -10 slower firing speed