Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
However, I think being able to refill ammo for the price of nothing would be better :)
Seems legit
+Can remove sapper on friendly building.
+Can upgrade and repare friendly bulding (1 pyro ammo = 1 metal unit)
-50% melee fire rate
-10~20% damage
Kill with this weapon causes an explosion (A rocket that was left in there), damaging nearby enemies
+Plus 100 Ammo.
+If sentry was destroyed randomized minicrits.
+Charge boost deployes one rocket.
-25% damage rate.
-Vunerable to fire.
-Can remove Sappers from Buildings
-Can repair Buildings
- -25 damage penalty
- -10 slower firing speed