Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Also here are the bones: http://i.imgur.com/GTogLvS.png
But the male animations can be found in the 'male tutorial' (now with fixed link).
Yeah, can't access the new file. Don't have permission
$animation a_fixbones "male_idle" subtract "female_idle" 0 weightlist MTJ
$sequence fixbones a_fixbones delta autoplay
It works perfectly if used without mane and tail and jaw (MTJ).
(and with this solution + with some other code, the overhaul models also can be used for playermodels.. maybe. i'll look into it)