Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Also here are the bones: http://i.imgur.com/GTogLvS.png
But the male animations can be found in the 'male tutorial' (now with fixed link).
Yeah, can't access the new file. Don't have permission
$animation a_fixbones "male_idle" subtract "female_idle" 0 weightlist MTJ
$sequence fixbones a_fixbones delta autoplay
It works perfectly if used without mane and tail and jaw (MTJ).
(and with this solution + with some other code, the overhaul models also can be used for playermodels.. maybe. i'll look into it)