Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Also here are the bones: http://i.imgur.com/GTogLvS.png
But the male animations can be found in the 'male tutorial' (now with fixed link).
Yeah, can't access the new file. Don't have permission
$animation a_fixbones "male_idle" subtract "female_idle" 0 weightlist MTJ
$sequence fixbones a_fixbones delta autoplay
It works perfectly if used without mane and tail and jaw (MTJ).
(and with this solution + with some other code, the overhaul models also can be used for playermodels.. maybe. i'll look into it)