Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
"Overpay in crates"
+5% running speed
+20% longer pull up speed (it takes longer to get ready since it looks like the axe blade would rotate)
+5% swing speed (slower)
-10% weapon switch speed
Building up a Air meter from extinguishing (e.g 50% of air from putting out a fire on a less than 25 health.)
When air is full:
Mini-crits
+50% faster firing speed
-25% faster firing speed when not aired
-25% less damage when not aired.
pros
3 strikes without missing increasses the damage by 10% (can stack up to 4 times)
when weapon kill an enemy you heal 25 point of health (can over heal)
mini-crits when target is on fire
cons
-10% damage
-20 maximum health
no random crits
+10% faster move speed
-15% damage
-35% Damage
On hit: Bleeds the enemy
On hit burning player: Mini crits
Mini crits whenever it whould crit
50% more damage
On Kill: Gain 20 health
On Hit: cause bleed.
Downsides:
25% slower swing speed
20% damage more damage taken while active
no random crits