ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
"Overpay in crates"
+5% running speed
+20% longer pull up speed (it takes longer to get ready since it looks like the axe blade would rotate)
+5% swing speed (slower)
-10% weapon switch speed
Building up a Air meter from extinguishing (e.g 50% of air from putting out a fire on a less than 25 health.)
When air is full:
Mini-crits
+50% faster firing speed
-25% faster firing speed when not aired
-25% less damage when not aired.
pros
3 strikes without missing increasses the damage by 10% (can stack up to 4 times)
when weapon kill an enemy you heal 25 point of health (can over heal)
mini-crits when target is on fire
cons
-10% damage
-20 maximum health
no random crits
+10% faster move speed
-15% damage
-35% Damage
On hit: Bleeds the enemy
On hit burning player: Mini crits
Mini crits whenever it whould crit
50% more damage
On Kill: Gain 20 health
On Hit: cause bleed.
Downsides:
25% slower swing speed
20% damage more damage taken while active
no random crits