Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
"Overpay in crates"
+5% running speed
+20% longer pull up speed (it takes longer to get ready since it looks like the axe blade would rotate)
+5% swing speed (slower)
-10% weapon switch speed
Building up a Air meter from extinguishing (e.g 50% of air from putting out a fire on a less than 25 health.)
When air is full:
Mini-crits
+50% faster firing speed
-25% faster firing speed when not aired
-25% less damage when not aired.
pros
3 strikes without missing increasses the damage by 10% (can stack up to 4 times)
when weapon kill an enemy you heal 25 point of health (can over heal)
mini-crits when target is on fire
cons
-10% damage
-20 maximum health
no random crits
+10% faster move speed
-15% damage
-35% Damage
On hit: Bleeds the enemy
On hit burning player: Mini crits
Mini crits whenever it whould crit
50% more damage
On Kill: Gain 20 health
On Hit: cause bleed.
Downsides:
25% slower swing speed
20% damage more damage taken while active
no random crits