Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
In this block:
random = {
chance = 10
add_trait = wounded
hidden_tooltip = {
character_event = {
id = 38280 #Notify Wounded
}
narrative_event = { id = loka_excalibur.42 days = 10 }
}
}
I believe the narrative_event should be outside the random block not inside of it otherwise there is only a 10% chance of getting the next event and you only get it if you end up wounded.
Or is this intended behavior?
Good spot, thanks. Definitely not intended :). I'll sort it out tonight.
Alongside this, the event "the mind wanders on the road" if you choose the top one with 5 different possible traits, you won't have a follow up event, I waited 2 years for this twice and nothing happened
I think I know the problem here, i'll work on a fix. Thanks for the feedback! :)