ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
In this block:
random = {
chance = 10
add_trait = wounded
hidden_tooltip = {
character_event = {
id = 38280 #Notify Wounded
}
narrative_event = { id = loka_excalibur.42 days = 10 }
}
}
I believe the narrative_event should be outside the random block not inside of it otherwise there is only a 10% chance of getting the next event and you only get it if you end up wounded.
Or is this intended behavior?
Good spot, thanks. Definitely not intended :). I'll sort it out tonight.
Alongside this, the event "the mind wanders on the road" if you choose the top one with 5 different possible traits, you won't have a follow up event, I waited 2 years for this twice and nothing happened
I think I know the problem here, i'll work on a fix. Thanks for the feedback! :)