Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
In this block:
random = {
chance = 10
add_trait = wounded
hidden_tooltip = {
character_event = {
id = 38280 #Notify Wounded
}
narrative_event = { id = loka_excalibur.42 days = 10 }
}
}
I believe the narrative_event should be outside the random block not inside of it otherwise there is only a 10% chance of getting the next event and you only get it if you end up wounded.
Or is this intended behavior?
Good spot, thanks. Definitely not intended :). I'll sort it out tonight.
Alongside this, the event "the mind wanders on the road" if you choose the top one with 5 different possible traits, you won't have a follow up event, I waited 2 years for this twice and nothing happened
I think I know the problem here, i'll work on a fix. Thanks for the feedback! :)