Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
its a steam workshop bug you have to manually place your mod in the mod folder
- redownload the mod ( unsub then resub )
- go to \Steam\steamapps\workshop\content\435150
- set folder option to Date modified + descending
- open the first folder
- move the .pak file to \Documents\Larian Studios\Divinity Original Sin 2 Definitive Edition\Mods
I looked into balancing the mod in this way and it was a whole lot of effort to detect the distance between yourself and party members for this specific effect. As the resting spell is a hardcoded story event and not a spell.
Best of luck to you though!
Edit: Without any mods still not working :(
I'm dealing with the same issue. Can cofirm the Mod is activated but when I use a bed roll with the other team members after a fight, it won't ressurect the dead team member. Please assist.