Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
its a steam workshop bug you have to manually place your mod in the mod folder
- redownload the mod ( unsub then resub )
- go to \Steam\steamapps\workshop\content\435150
- set folder option to Date modified + descending
- open the first folder
- move the .pak file to \Documents\Larian Studios\Divinity Original Sin 2 Definitive Edition\Mods
I looked into balancing the mod in this way and it was a whole lot of effort to detect the distance between yourself and party members for this specific effect. As the resting spell is a hardcoded story event and not a spell.
Best of luck to you though!
Edit: Without any mods still not working :(
I'm dealing with the same issue. Can cofirm the Mod is activated but when I use a bed roll with the other team members after a fight, it won't ressurect the dead team member. Please assist.