Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Edit: Ignore the GoKart it was a bad choice in comparision to your code...
#1: Use models/props_c17/canister_propane01a.mdl , it has a better hitbox plus it's more round than a wheel and it's narrow too. Its hitbox is similar to what is used in the Unity Engine. If you don't agree with me you can always ask the guys on the Hedge Land Discord Server, they know about hitboxes and Sonic Fangames and coding.
#2: Too many things are relying on the forward key to be active. You might want to put a few things on loops or on bools.