Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Edit: Ignore the GoKart it was a bad choice in comparision to your code...
#1: Use models/props_c17/canister_propane01a.mdl , it has a better hitbox plus it's more round than a wheel and it's narrow too. Its hitbox is similar to what is used in the Unity Engine. If you don't agree with me you can always ask the guys on the Hedge Land Discord Server, they know about hitboxes and Sonic Fangames and coding.
#2: Too many things are relying on the forward key to be active. You might want to put a few things on loops or on bools.