Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Edit: Ignore the GoKart it was a bad choice in comparision to your code...
#1: Use models/props_c17/canister_propane01a.mdl , it has a better hitbox plus it's more round than a wheel and it's narrow too. Its hitbox is similar to what is used in the Unity Engine. If you don't agree with me you can always ask the guys on the Hedge Land Discord Server, they know about hitboxes and Sonic Fangames and coding.
#2: Too many things are relying on the forward key to be active. You might want to put a few things on loops or on bools.