Steam telepítése
belépés
|
nyelv
简体中文 (egyszerűsített kínai)
繁體中文 (hagyományos kínai)
日本語 (japán)
한국어 (koreai)
ไทย (thai)
Български (bolgár)
Čeština (cseh)
Dansk (dán)
Deutsch (német)
English (angol)
Español - España (spanyolországi spanyol)
Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
Ελληνικά (görög)
Français (francia)
Italiano (olasz)
Bahasa Indonesia (indonéz)
Nederlands (holland)
Norsk (norvég)
Polski (lengyel)
Português (portugáliai portugál)
Português - Brasil (brazíliai portugál)
Română (román)
Русский (orosz)
Suomi (finn)
Svenska (svéd)
Türkçe (török)
Tiếng Việt (vietnámi)
Українська (ukrán)
Fordítási probléma jelentése
However I will have a busy week coming so the next update will most likely be released next week.
NDefines.NAI.AGGRESSIVENESS_BONUS_EASY_WAR = 350
NDefines.NAI.DIPLOMATIC_ACTION_FABRICATE_CLAIM_HRE_FACTOR = 0.2
NDefines.NAI.DIPLOMATIC_ACTION_FABRICATE_CLAIM_HRE_EMPEROR_FACTOR = 0.15
NDefines.NAI.CONQUEST_INTEREST_DISTANCE = 60
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_ANNEX_BASE_MULT = 20.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_CORE_MULT = 10.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_CLAIM_MULT = 6.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_NOT_CULTURE_MULT = 0.4
These values in defines.lua should reduce AI blobbing while increasing their willingness to conquer cores and claims. I have not thoroughly tested them however.
ok, thx :)