Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
However I will have a busy week coming so the next update will most likely be released next week.
NDefines.NAI.AGGRESSIVENESS_BONUS_EASY_WAR = 350
NDefines.NAI.DIPLOMATIC_ACTION_FABRICATE_CLAIM_HRE_FACTOR = 0.2
NDefines.NAI.DIPLOMATIC_ACTION_FABRICATE_CLAIM_HRE_EMPEROR_FACTOR = 0.15
NDefines.NAI.CONQUEST_INTEREST_DISTANCE = 60
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_ANNEX_BASE_MULT = 20.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_CORE_MULT = 10.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_CLAIM_MULT = 6.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_NOT_CULTURE_MULT = 0.4
These values in defines.lua should reduce AI blobbing while increasing their willingness to conquer cores and claims. I have not thoroughly tested them however.
ok, thx :)