Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
However I will have a busy week coming so the next update will most likely be released next week.
NDefines.NAI.AGGRESSIVENESS_BONUS_EASY_WAR = 350
NDefines.NAI.DIPLOMATIC_ACTION_FABRICATE_CLAIM_HRE_FACTOR = 0.2
NDefines.NAI.DIPLOMATIC_ACTION_FABRICATE_CLAIM_HRE_EMPEROR_FACTOR = 0.15
NDefines.NAI.CONQUEST_INTEREST_DISTANCE = 60
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_ANNEX_BASE_MULT = 20.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_CORE_MULT = 10.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_CLAIM_MULT = 6.0
NDefines.NAI.PEACE_TERMS_PROVINCE_NOT_CULTURE_MULT = 0.4
These values in defines.lua should reduce AI blobbing while increasing their willingness to conquer cores and claims. I have not thoroughly tested them however.
ok, thx :)