Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Thunderstorm attack wise, yeah, I'll probably also cut it by a cycle or two. However, the sparks are purposefully varied enough so there's no permanent safe spots. Reacting fast is the key to it, and it is completely master-able in my experience.
Snatcher beam attack: The best strategy is to trick HMB to jump in spots that benefit you the most. If you're reaching the edge, DO NOT get yourself into a corner, and jump right as the previous beam finishes. The windup on a beam after he lands is lenient enough so a dash'll get you to safety. Just watch out for waves.
Final phase needs work, yeah. I built it off the thunderstorm attack, but I'll adjust it slightly so it's manageable.