Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Logs don't seem super useful:
https://paste.debian.net/1145654/
View bobbing on camera to prevent motion sickness. Some players find that organic movement simulating legs in the camera, or relative to a foreground object significantly reduces motion sickness.
I suggest an arm that bobs in the foreground if making the whole room shake isn't feasible. Otherwise a cardboard cut-out from Bum-bo would be pretty good
remap the toggle button in the extra settings via the menu api mod. On my weird setup I had to rebind my movement keys to not toggle by mistake
Another sprite that I noticed standing up was for the Dice pip rooms - a hovering sprite in the middle of the room. Not sure how you could fix.
I have been trying out some things with mouse controlling macros, I just wasn't sure about telling people to use macros to play, but have added some info