Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Logs don't seem super useful:
https://paste.debian.net/1145654/
View bobbing on camera to prevent motion sickness. Some players find that organic movement simulating legs in the camera, or relative to a foreground object significantly reduces motion sickness.
I suggest an arm that bobs in the foreground if making the whole room shake isn't feasible. Otherwise a cardboard cut-out from Bum-bo would be pretty good
remap the toggle button in the extra settings via the menu api mod. On my weird setup I had to rebind my movement keys to not toggle by mistake
Another sprite that I noticed standing up was for the Dice pip rooms - a hovering sprite in the middle of the room. Not sure how you could fix.
I have been trying out some things with mouse controlling macros, I just wasn't sure about telling people to use macros to play, but have added some info