Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
So if your the host and you have your debug window available, the code you enter will be something like
[EAST, 0.7, 0.1, 1.0, 0.3 ] call BIS_fnc_EXP_camp_setSkill;
I'm not sure what the side value should be...either OPFOR or EAST, but skillMin and skillMax determines the field maneuvering technique they have (using cover and formation etc). I find that the skillAimMax usually works best around 0.3. At this level they can still one shot you with a vehicle or turret which makes sense due to the optics most vehicles have, but they will have to dump half a mag on you if they have only iron sights on their rifle at 400m which also makes sense-coming from a guy that does a LOT of shooting in RL.
If you are the server host, this should execute globally. Can someone clarify if the side value is EAST or OPFOR?