Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
So if your the host and you have your debug window available, the code you enter will be something like
[EAST, 0.7, 0.1, 1.0, 0.3 ] call BIS_fnc_EXP_camp_setSkill;
I'm not sure what the side value should be...either OPFOR or EAST, but skillMin and skillMax determines the field maneuvering technique they have (using cover and formation etc). I find that the skillAimMax usually works best around 0.3. At this level they can still one shot you with a vehicle or turret which makes sense due to the optics most vehicles have, but they will have to dump half a mag on you if they have only iron sights on their rifle at 400m which also makes sense-coming from a guy that does a LOT of shooting in RL.
If you are the server host, this should execute globally. Can someone clarify if the side value is EAST or OPFOR?