Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
script load from D:/STEAM/userdata/1004484245/1066780/local/save/Partie 1.sav.lua
achievements earnable: 0
init version: 296
map seed text: 1
adding archive res/models/models.zip
ModelRep: 66486.7 ms
No resources are missing!
Initial material index generation: 43166.5 ms
c:\build\tpf2_steam\src\game\ecs\transportnetworksystem.cpp:382: void __cdecl ecs::TransportNetworkSystem::EntityAdded(class ecs::Engine *,const class ecs::Entity &): Assertion `edge.conns[0] != edge.conns[1]' failed.
c:\build\tpf2_steam\src\lib\ecs\engine.cpp:660: void __cdecl ecs::Engine::EndModification(void): Assertion `!m_notificationInProcessDEBUG' failed.