Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
script load from D:/STEAM/userdata/1004484245/1066780/local/save/Partie 1.sav.lua
achievements earnable: 0
init version: 296
map seed text: 1
adding archive res/models/models.zip
ModelRep: 66486.7 ms
No resources are missing!
Initial material index generation: 43166.5 ms
c:\build\tpf2_steam\src\game\ecs\transportnetworksystem.cpp:382: void __cdecl ecs::TransportNetworkSystem::EntityAdded(class ecs::Engine *,const class ecs::Entity &): Assertion `edge.conns[0] != edge.conns[1]' failed.
c:\build\tpf2_steam\src\lib\ecs\engine.cpp:660: void __cdecl ecs::Engine::EndModification(void): Assertion `!m_notificationInProcessDEBUG' failed.