ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
https://forum.paradoxplaza.com/forum/threads/evaluating-gold-from-buildings.1423285/
Does your mod do anything in that regard? I see that you increased development growth rate on the buildings. But is it enough?
That'd be a yes, and a "I would like to believe so, yes". Development is way more significant a factor in the mod than in vanilla, where it is up to a pitful +50% tax at 100 development, which you would most likely not reach anyway.
Here, it is up to +200%. So economic buildings will, and absolutely do pay off, long-term. Its more of a project to commit to, however, since their returns are exponential - the more you build up the economy of one county (development is county-wide, not holding-wide), the higher the returns.
In other words, you want to have economical centres, rather than drop one economic building there, one there, and hope it turns out okay. It still will most likely be worth it, even in that case, but will not pay off nearly as quickly.