Instale o Steam
iniciar sessão
|
idioma
简体中文 (Chinês simplificado)
繁體中文 (Chinês tradicional)
日本語 (Japonês)
한국어 (Coreano)
ไทย (Tailandês)
Български (Búlgaro)
Čeština (Tcheco)
Dansk (Dinamarquês)
Deutsch (Alemão)
English (Inglês)
Español-España (Espanhol — Espanha)
Español-Latinoamérica (Espanhol — América Latina)
Ελληνικά (Grego)
Français (Francês)
Italiano (Italiano)
Bahasa Indonesia (Indonésio)
Magyar (Húngaro)
Nederlands (Holandês)
Norsk (Norueguês)
Polski (Polonês)
Português (Portugal)
Română (Romeno)
Русский (Russo)
Suomi (Finlandês)
Svenska (Sueco)
Türkçe (Turco)
Tiếng Việt (Vietnamita)
Українська (Ucraniano)
Relatar um problema com a tradução
AddAnimationToAbilities[2]="WOTC_APA_RunAndGun"
AddAnimationToAbilities[3]="WOTC_APA_EverVigilant"
AddAnimationToAbilities[4]="WOTC_APA_Reposition"
AddAnimationToAbilities[5]="WOTC_APA_Emplaced"
AddAnimationToAbilities[6]="WOTC_APA_ReadyForAnything"
AddAnimationToAbilities[7]="WOTC_APA_SteadyHands"
A lot of those are passive abilities so, as the player never activates them will the new animation actually show?
I've just changed my own config to: