Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
AddAnimationToAbilities[2]="WOTC_APA_RunAndGun"
AddAnimationToAbilities[3]="WOTC_APA_EverVigilant"
AddAnimationToAbilities[4]="WOTC_APA_Reposition"
AddAnimationToAbilities[5]="WOTC_APA_Emplaced"
AddAnimationToAbilities[6]="WOTC_APA_ReadyForAnything"
AddAnimationToAbilities[7]="WOTC_APA_SteadyHands"
A lot of those are passive abilities so, as the player never activates them will the new animation actually show?
I've just changed my own config to: