Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
In my game, animals are able to perform basic pawn jobs, such as tending prisoners. The mod appears to attempt to apply a relationship buff to the animal, but seeing as animals are incapable of having normal pawn relationships... you get this error.
So to the mod author: Ideally there would be a check for this (and possibly other) three-pawn relationship events to check if one of the parties is an animal. If that is too complex or not possible, the next-best option would be a mod setting to disable these three-pawn relationship events for players that do have mods enabling animals to treat wounds.
fun aside-ty for finding that out, will help with avoiding bugs for sure