Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
In my game, animals are able to perform basic pawn jobs, such as tending prisoners. The mod appears to attempt to apply a relationship buff to the animal, but seeing as animals are incapable of having normal pawn relationships... you get this error.
So to the mod author: Ideally there would be a check for this (and possibly other) three-pawn relationship events to check if one of the parties is an animal. If that is too complex or not possible, the next-best option would be a mod setting to disable these three-pawn relationship events for players that do have mods enabling animals to treat wounds.
fun aside-ty for finding that out, will help with avoiding bugs for sure