Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
+2 bullets per shot
+15 firing speed
-20% damage done.
-15% reload speed.
No random critical hits.
+15% ammo capacity
+Alt-Fire fires two solid shots that i they hit someone, poisens them for 10 seconds, which a med-kit can remove
Cons: -15% reload speed
-20% damage dealt
+If the enemy die by the poison refill ammo and +50 HP
+If headshot applies jarate
Cons:-35% damage deal
-40% speed movement for 10 seconds if poisoned enemy don't dies
Alt-Fire:Shoots a special projectile wich costs 20 ammo
Special projectile is like a normal one but with:+100% projectile speed
+ 50% damage
+50% posion damage (applies mad milk)
+poison for each shot and poison duration effected by range max at close range poison. poison does not stack
+ 12% reload speed
- 10% fire rate
- 1 shot in the clip
Base damage 100% 6 / pellet
Maximum fall-off 50% 3 / pellet
Pellet count 10
Point blank 80-90
Medium range 10-30
Long range 3-10
Pellet Spread 30:1
Attack interval 0.625 s
Reload (first) 1.0 s
Reload (consecutive) 0.5 s