Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
+2 bullets per shot
+15 firing speed
-20% damage done.
-15% reload speed.
No random critical hits.
+15% ammo capacity
+Alt-Fire fires two solid shots that i they hit someone, poisens them for 10 seconds, which a med-kit can remove
Cons: -15% reload speed
-20% damage dealt
+If the enemy die by the poison refill ammo and +50 HP
+If headshot applies jarate
Cons:-35% damage deal
-40% speed movement for 10 seconds if poisoned enemy don't dies
Alt-Fire:Shoots a special projectile wich costs 20 ammo
Special projectile is like a normal one but with:+100% projectile speed
+ 50% damage
+50% posion damage (applies mad milk)
+poison for each shot and poison duration effected by range max at close range poison. poison does not stack
+ 12% reload speed
- 10% fire rate
- 1 shot in the clip
Base damage 100% 6 / pellet
Maximum fall-off 50% 3 / pellet
Pellet count 10
Point blank 80-90
Medium range 10-30
Long range 3-10
Pellet Spread 30:1
Attack interval 0.625 s
Reload (first) 1.0 s
Reload (consecutive) 0.5 s