Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
- Addition of the Overseer Frigate, buildable at tech level 2 by CIS. Cross-buildable by other factions from CIS worlds. More details and credits here: https://discord.com/channels/327563463952171009/1096551079119962193/1140814147160907847
- Overseer Frigate added to pool of random starting forces for Pirates.
- Pop cap increase from non-homeworld planets raised from 20 to 40.
- AI has been adjusted to be a bit more aggressive in capturing Pirate planets.
- Kazdan's Venator faces it's targets instead of broadsiding, main guns can fire forwards.