Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
- Addition of the Overseer Frigate, buildable at tech level 2 by CIS. Cross-buildable by other factions from CIS worlds. More details and credits here: https://discord.com/channels/327563463952171009/1096551079119962193/1140814147160907847
- Overseer Frigate added to pool of random starting forces for Pirates.
- Pop cap increase from non-homeworld planets raised from 20 to 40.
- AI has been adjusted to be a bit more aggressive in capturing Pirate planets.
- Kazdan's Venator faces it's targets instead of broadsiding, main guns can fire forwards.