Steam telepítése
belépés
|
nyelv
简体中文 (egyszerűsített kínai)
繁體中文 (hagyományos kínai)
日本語 (japán)
한국어 (koreai)
ไทย (thai)
Български (bolgár)
Čeština (cseh)
Dansk (dán)
Deutsch (német)
English (angol)
Español - España (spanyolországi spanyol)
Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
Ελληνικά (görög)
Français (francia)
Italiano (olasz)
Bahasa Indonesia (indonéz)
Nederlands (holland)
Norsk (norvég)
Polski (lengyel)
Português (portugáliai portugál)
Português - Brasil (brazíliai portugál)
Română (román)
Русский (orosz)
Suomi (finn)
Svenska (svéd)
Türkçe (török)
Tiếng Việt (vietnámi)
Українська (ukrán)
Fordítási probléma jelentése
- Addition of the Overseer Frigate, buildable at tech level 2 by CIS. Cross-buildable by other factions from CIS worlds. More details and credits here: https://discord.com/channels/327563463952171009/1096551079119962193/1140814147160907847
- Overseer Frigate added to pool of random starting forces for Pirates.
- Pop cap increase from non-homeworld planets raised from 20 to 40.
- AI has been adjusted to be a bit more aggressive in capturing Pirate planets.
- Kazdan's Venator faces it's targets instead of broadsiding, main guns can fire forwards.