ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
1. AI Vehicle pathfinding is a little strange, the enemy AI choppers and ghosts drive around just fine but allied vehicles usually drive around a few minutes just fine and then all of a sudden just hold position in a corner of the map. Also the AI drivers often get stuck driving into the ODST drop pods/Elite drop pods that spawn from reinforcements and other objects like the low barricades.
2. Sometimes when I choose allied reinforcements as a reward and the squad is 4 or larger, one or more of the AI get stuck in the pelican and end up flying up and falling down to their deaths.
3. I enjoy the variety in enemy elites and grunts but sometimes it's a bit too difficult to differentiate a friendly elite/grunt and enemy ones.
Other than that, the mod is fantastic and just wanted to say thanks for your hard work and looking forward to the final update!
EDIT: I forgot to mention a bug where the spirit dropship hitboxes aren't working properly. When I fire anything at the dropship, my bullets just phase through. The phantom works just fine though and I can destroy them as intended.