Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1. AI Vehicle pathfinding is a little strange, the enemy AI choppers and ghosts drive around just fine but allied vehicles usually drive around a few minutes just fine and then all of a sudden just hold position in a corner of the map. Also the AI drivers often get stuck driving into the ODST drop pods/Elite drop pods that spawn from reinforcements and other objects like the low barricades.
2. Sometimes when I choose allied reinforcements as a reward and the squad is 4 or larger, one or more of the AI get stuck in the pelican and end up flying up and falling down to their deaths.
3. I enjoy the variety in enemy elites and grunts but sometimes it's a bit too difficult to differentiate a friendly elite/grunt and enemy ones.
Other than that, the mod is fantastic and just wanted to say thanks for your hard work and looking forward to the final update!
EDIT: I forgot to mention a bug where the spirit dropship hitboxes aren't working properly. When I fire anything at the dropship, my bullets just phase through. The phantom works just fine though and I can destroy them as intended.