Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Pros
Critical hits wet players
+0.2s added to charge
+10% faster holster speed
+3s before drowning
Cons
No Random Critical Hits
-30% Damage
-25% Firing Speed
Description: And they said drunks cant swim! Oh, I'm fellin' tipsy!
+ 100% chance to briefly stop enemy players on crit, minicrit or if they're wet (35% otherwise)
+ 20% faster swing rate
+ Minicrits against wet players
- 15% damage penalty
This weapon is a big melee (longer hit range, slower deploy time).
Level 63 Fishing Tool
= Atl-fire: Throw your Trident, if it hits enemy you get dragged towards them, causing bleed on hit. if you hit the Map geometry you get dragged to where your Trident lay.
+ 100% critical hit vs wet players.
+ Has 50% longer melee range.
- 75% slower deploy and holster time.
- Replaces current Standard charge
+Reduced afterburn effect duration
+Taunt: Extinguishing teammates reduces Shield Charge
-Slower movement speed while ignited