Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Pros
Critical hits wet players
+0.2s added to charge
+10% faster holster speed
+3s before drowning
Cons
No Random Critical Hits
-30% Damage
-25% Firing Speed
Description: And they said drunks cant swim! Oh, I'm fellin' tipsy!
+ 100% chance to briefly stop enemy players on crit, minicrit or if they're wet (35% otherwise)
+ 20% faster swing rate
+ Minicrits against wet players
- 15% damage penalty
This weapon is a big melee (longer hit range, slower deploy time).
Level 63 Fishing Tool
= Atl-fire: Throw your Trident, if it hits enemy you get dragged towards them, causing bleed on hit. if you hit the Map geometry you get dragged to where your Trident lay.
+ 100% critical hit vs wet players.
+ Has 50% longer melee range.
- 75% slower deploy and holster time.
- Replaces current Standard charge
+Reduced afterburn effect duration
+Taunt: Extinguishing teammates reduces Shield Charge
-Slower movement speed while ignited