Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Pros
Critical hits wet players
+0.2s added to charge
+10% faster holster speed
+3s before drowning
Cons
No Random Critical Hits
-30% Damage
-25% Firing Speed
Description: And they said drunks cant swim! Oh, I'm fellin' tipsy!
+ 100% chance to briefly stop enemy players on crit, minicrit or if they're wet (35% otherwise)
+ 20% faster swing rate
+ Minicrits against wet players
- 15% damage penalty
This weapon is a big melee (longer hit range, slower deploy time).
Level 63 Fishing Tool
= Atl-fire: Throw your Trident, if it hits enemy you get dragged towards them, causing bleed on hit. if you hit the Map geometry you get dragged to where your Trident lay.
+ 100% critical hit vs wet players.
+ Has 50% longer melee range.
- 75% slower deploy and holster time.
- Replaces current Standard charge
+Reduced afterburn effect duration
+Taunt: Extinguishing teammates reduces Shield Charge
-Slower movement speed while ignited