ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Pros
Critical hits wet players
+0.2s added to charge
+10% faster holster speed
+3s before drowning
Cons
No Random Critical Hits
-30% Damage
-25% Firing Speed
Description: And they said drunks cant swim! Oh, I'm fellin' tipsy!
+ 100% chance to briefly stop enemy players on crit, minicrit or if they're wet (35% otherwise)
+ 20% faster swing rate
+ Minicrits against wet players
- 15% damage penalty
This weapon is a big melee (longer hit range, slower deploy time).
Level 63 Fishing Tool
= Atl-fire: Throw your Trident, if it hits enemy you get dragged towards them, causing bleed on hit. if you hit the Map geometry you get dragged to where your Trident lay.
+ 100% critical hit vs wet players.
+ Has 50% longer melee range.
- 75% slower deploy and holster time.
- Replaces current Standard charge
+Reduced afterburn effect duration
+Taunt: Extinguishing teammates reduces Shield Charge
-Slower movement speed while ignited