Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Tested with Expanded Lights and Decor Lights.. did not test with the new DLC
NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
DarknessNotIncluded.UnitOrientation.GetCurrentOrientation () (at <0ff0a87878d640eb8b58524b05714116>:0)
DarknessNotIncluded.UnitOrientation.Sim33ms (System.Single dt) (at <0ff0a87878d640eb8b58524b05714116>:0)
SimAndRenderScheduler+Sim33msUpdater.Update (ISim33ms updater, System.Single dt) (at <42a58da1d7eb4994b452d944564c213e>:0)
UpdateBucketWithUpdater`1[DataType].Update (System.Single dt) (at <42a58da1d7eb4994b452d944564c213e>:0)
StateMachineUpdater+BucketGroup.AdvanceOneSubTick (System.Single dt) (at <42a58da1d7eb4994b452d944564c213e>:0)
StateMachineUpdater.AdvanceOneSimSubTick () (at <42a58da1d7eb4994b452d944564c213e>:0)
Game.SimEveryTick (System.Single dt) (at <ade4ebd17f71495b9476a7e52f977fe6>:0)
Game.Update () (at <ade4ebd17f71495b9476a7e52f977fe6>:0)
Build: U52-626616-V