ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
I have spawned one manually while setting the server up and it spawned wave 1 no problem no errors. ill include my modlist but its extensive.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=3435210982
So the problem was the Bandits Extra mod?
Oh sht I never knew that, I run both those mods in our multiplayer server. We experience Bandits spawning periodically, but sometimes go long periods without them (and I think have only had 3-5 times over 35 days of significant sized "waves?" and most of them were friendly anyway. Gonna take a peek at my server settings...
In our experience Bandits work correctly (esp after changing Wandering Zombies to the WIP Branch addressing the zombie flag) aside from some derpiness of 'friendly' survivors constantly attacking our buildings and such lol.
5% chance to spawn per hour is about a 70% chance to spawn per day.
1-(95/100)^24 = 0.70