Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Why this was tricky: spacing was hard because the code uses 1.25 as the spacing, but tiles are 4x4, so this doesn't divide evenly. Optimal spacing is actually just a tiny bit above 1.25, because if it's exactly 1.25 then the soil conflicts. When I initially updated this I didn't have a full grasp of the farming mechanics and thought optimal spacing was the most important, but now I understand that there's a lot of tile-based stuff happening, and in most cases 3x3 is better than 4x4. So I changed it to be 4/3 to evenly divide into tiles.