Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Gabe's Gun 100% damage fire rate clip size accuracy reaload speed always Krit.
-25% reload rime
-15% Damage
+50% damage to pyros
Quicker reload at lower health
+33% walk speed
+50 health
Cannot use sappers
-15% slower firing speed
+15% Damage
-15% slower firing speed
My suggestion is
20% + firing speed
15% + damage
No damage reduction from distance
50% - damage to buildings
20 % - movement speed
Seems overpowered at first with all the buffs, but remember, Spies count on stalking for backstabs a lot, fleeing is harder and you can't catch up to soldiers or demos to backstab. A good counter to snipers from a distance (or with Razorback) and for thinning out enemy lines, but it makes you a terribly obvious spy and one that has trouble escaping. I but the building damage thing there because I can see a gun like that be hell for an engie