Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
IMAGINE IT THOUGH. I would use the frick out of that weapon.
Through making up random BS I've somehow created a weapon idea I actually really like.
(Rough stats) Pls judge me
Throwable item, takes up secondary slot. Longer arc.
30 base damage
Bounces off enemies and walls
~Positive stats
+1 ammo
+5 to 10 damage after each bounce
Each consecutive hit stuns enemies for +2 seconds
~Negative stats
+5 second recharge time
No random crits
Alternatively I could also see this being used as a melee weapon but whatever, I wanna see this in the game :V