Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
IMAGINE IT THOUGH. I would use the frick out of that weapon.
Through making up random BS I've somehow created a weapon idea I actually really like.
(Rough stats) Pls judge me
Throwable item, takes up secondary slot. Longer arc.
30 base damage
Bounces off enemies and walls
~Positive stats
+1 ammo
+5 to 10 damage after each bounce
Each consecutive hit stuns enemies for +2 seconds
~Negative stats
+5 second recharge time
No random crits
Alternatively I could also see this being used as a melee weapon but whatever, I wanna see this in the game :V